Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Παπαχρήστος για Γιάννα: Ας την κάνουμε αντιβασιλέα για να πάψει να μας ζαλίζει!

Ο Γιώργος Παπαχρήστος απαντά σήμερα μέσω της στήλης του «Στίγμα» τόσο στον ΣΥΡΙΖΑ όσο και στην Γιάννα Αγγελοπούλου για τα περί υποψηφιότητάς της για την δημαρχία της Αθήνας. Ο κ. Παπαχρήστπς αναφέρει χαρακτηριστικά:...

«Παρακάμπτω εντελώς την απογοήτευσή μου (κλαίω…) γιατί δεν κοινοποίησε και σε εμένα την επιστολή, για να επισημάνω ότι η Drama Queen διαψεύδει, αν και όπως διαψεύδει, ότι θα είναι υποψήφια με τον ΣΥΡΙΖΑ στον Δήμο Αθηναίων.
Προφανώς – αυτό καταλαβαίνω από την απάντησή της – θα επιδιώξει να ηγηθεί συνδυασμού ευρύτερης πολιτικής και κομματικής στήριξης. Αν είναι και ο ΣΥΡΙΖΑ σε αυτό το «γκρουπ» ακόμα καλύτερα… (…)
Τα περί ”κατασκευής” φυσικά τα επιστρέφω ως έχουν: είναι η ζωή εκείνη που θα δείξει, και εγώ έχω την υπομονή να περιμένω δέκα μήνες.
Εάν πάλι δεν τα καταφέρει (να είναι υποψήφια δυνάμεων ευρέος φάσματος), θα επικαλεστώ την πρόταση του τεράστιου Μίμη Ανδρουλάκη ο οποίος την εποχή της παντοδυναμίας της και απαυδισμένος από τα καμώματά της είχε προτείνει το καταπληκτικό: “Ας την κάνουμε αντιβασιλέα επιτέλους, να πάψει να μας ζαλίζει”!
Στην υπόθεση, όπως ήταν φυσικό, παρενέβη και ο ΣΥΡΙΖΑ με σχόλιο το οποίο θα αποδώσω στο αγόρι με το βελούδινο βλέμμα Σκουρλέτη καθώς βρίθει προσωπικών επιθέσεων εις βάρος μου -προφανώς επειδή δεν μπορεί να με… “πετύχει” όπως διαδίδει από εδώ και εκεί. Κατά το σχόλιο “τέτοιο θέμα δεν υφίσταται”».
Ποιο είναι το θέμα που δεν υφίσταται; Ότι η Drama Queen Gianna δεν θα είναι υποψήφια για τον Δήμο Αθηναίων ή ότι δεν επιθυμεί να είναι υποψήφια του ΣΥΡΙΖΑ; Πώς το ξέρουν;.....
Πώς το προεξοφλούν ότι δεν υφίσταται; Το ψιθύρισε η ίδια στο αυτί του αριστερού αγοριού Αλέξη, εκείνο με τη σειρά του το είπε στο αγόρι με το βελούδινο βλέμμα Σκουρλέτη κι αυτός ο ο τεέυταίος το έκανε ανακοίνωση; Αγνοώ.
Γνωρίζω όμως ότι η επιστολή της Γιάννας εστάλη στον διευθυντή μου μια ώρα μετά το σχόλιο του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ. Συγκεκριμένα 12.29 εκδόθηκε η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ, 13.22 έφτασε η επιστολή. Επισημαίνω απλώς ότι η εφημερίδα ήταν από τις οκτώ το πρωί στα περίπτερα και στο Διαδίκτυο.
Άδικο έχω μετά να εκτιμώ ότι το τετράωρο που διέρρευσε ήταν ένα διάστημα διαβουλεύσεων;
Πηγή:lykavitos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου